Det närmar sig

Blev väldans mycket på jobbet igår. Men trots det så var jag hemma i rätt okej tid, åt nattamat, sov alldeles för lite, vaknade, åt en brakfrukost och nu sitter jag här. Hejhej! ;)
Är änna lite förväntansfull inför helgen – vilket kanske inte är så konstigt. Hur många kommer? Kommer någon alls? Kommer maten räcka? Kommer jag få sålt något? (Håller tummarna)

Ska tillägna dagen åt att göra sisådär 200 snittar i olika smaker. Kände att det var lite överdrivet många, men jag hatar när maten inte räcker. I värsta fall får vi tugga snittar i en vecka, inte mig emot. Har köpt massa gott att ha i! :) Nu ska jag däremot hoppa in i duschen och sen bege mig mot stan för att köpa rosa bubbel. Är det vernissage så är det!
Ha en fin fredag. 


Kommentarer
Jen

Skulle gärna kommit om jag hade mer pengar! Håller tummarna för dig, kommer gå strålande! :)

2012-04-27 @ 12:52:38
URL: http://thejenna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0