Förberedelser

Har haft fullt upp precis hela dagen. Var hemma en snabbvisit förut för att fylla på matkistan, men mycket mer lugn och ro än så har det inte vart. Har nämligen satt upp alla tavlor inför vernissaget idag. Eller rättare sagt. Pappa och min bror satte upp tavlorna medan jag och mamma höll oss till designen runt om ;) Nån rättvisa får det vara!

Lokalen med mina tavlor

Visst ser det fint ut?! Tror att detta kommer bli hur bra som helst. Magkänslan intalar mig det åtminstånde. Stället där jag håller till är så ljust och fint också,–vilket gör det hela ännu bättre. Nu är det bara en vecka kvar och det känns skönt att jag börjar få iordning på saker och ting. Bara lite små plockiplock kvar :)
Nu blir det kvällsmat och sedan en bra film som jag såg kommer på tv. Hoppas att ni har haft en bra helg hörni. Vad har ni haft för er tro? :) I morgon är det måndag ännu en gång. Harrejävlar vad det går undan! 


Kommentarer
Ida

Ser himlans fint ut-kommer nog bli riktigt riktigt bra :)

2012-04-23 @ 13:04:02
URL: http://skeptisk.blogg.se/
Anonym

Det ser ju otroligt fint ut! <3

2012-04-24 @ 08:04:15
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0