Jamåhonleva

Tog en välbehövd power nap och vaknade upp till "Jamåhonleva". Så det var bara upp och hoppa– för nu vankas det födelsedagsfirande. Ett stort fruktfat, tårta och kaffe står och väntar på bordet. Tycker det är roligare med andras födelsedagar jämför med min egen. Har alltid tyckt det är roligare att uppvackta än att bli uppvaktad! Så kul att pyssla med presenter och få vara lite hemlighetsfull.
Födelsedagsblommor
Dagens mående: Nyvaken, men i allmänhet bra! :)
Dagens bästa: Fina familjen och min nya klänning
Dagens sämsta: Än så länge inget. Tyder det på många tabbar på jobbet kanske?
Ha en fin kväll 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0