Söndagsjobb

Tillägnat eftermiddagen åt mitt lilla företag. Känns bra att vara ute i god tid med allt. I fredags var jag även och hämtade mina inbjudningskort till vernissaget. Hela fyrahundra stycken blev det. Ursnygga dessutom! Så i veckan ska jag dela ut massa på diverse ställen här i stan.
Inbjudningskorten

Trots att startskottet för företaget inte är avlossat än så har jag redan fått sålt tre stycken tavlor. Jag har vart lite orolig för att ingen skulle köpa av mig, men nu när jag har fått sålt tre stycken trots att det inte riktigt har dragit igång än så känner jag mig lite lugnare :) Nu håller jag tummarna för att det kommer massvis med folk till vernissaget också! :)
Skrivaren har gått på högvarv här hemma idag. Sisådär 50 foton har jag hunnit skriva ut idag – och mer ska det bli. Fast nu får det räcka för idag innan skrivaren exploderar.
Det är bra att ha något att sysselstätta sig med en söndag. En sysselsättning som dessutom är riktigt rolig :) Har haft fullt upp hela dagen och det känns bra. Brukar uppskatta mina slappisstunder i soffan, men inte på söndagar. Men nu är jag faktiskt riktigt trött, så jag ser fram emot några härliga timmar framför teven med lite god mat och fint sällskap trots allt :)
Hörs senare 


Kommentarer
elin

SV: HAHA! Samma här! Men de är ju så jääävla gott! Går inte att stå emot, hahahah!:D

2012-04-08 @ 19:22:05
URL: http://wahhlgren.blogg.se/
ida

Inbjudningskorten ser super fina ut, och dina bilder är så fulla med glädje, all färg och form. Så fint! Du är så bra! Va kul att du redan fått tre sålda! Kanon! :D



Hade varit super kul att gå på ditt vernisage, men ja håller tummar och tår för att det kommer massa folk som kan trollbindas av din konst!! Så mkt är du värd det!

2012-04-08 @ 19:30:19
URL: http://skeptisk.blogg.se/
linnea

DUKTIGA du! Och du, såg lite bilder på din Facebook - fy tusan vad du är vacker och tjejen! TA ÅT DIG!

2012-04-08 @ 21:29:24
URL: http://linneahs.wordpress.com
linnea

DUKTIGA du! Och du, såg lite bilder på din Facebook - fy tusan vad du är vacker och tjejen! TA ÅT DIG!

2012-04-08 @ 21:29:33
URL: http://linneahs.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0