Lyckad sallad

Förlåt för den kassa uppdateringen på dagarna! Vaknar, skyndar till jobbet och är inte hemma förens nu. Så det får bli lite så :) I morgon börjar jag dock inte förens halv åtta på kvällen. Lite annorlunda tider med andra ord. Mina tankar är inte riktigt där de ska just nu och den där bubblan som jag kan hamna i iband har åter igen kommit tillbaka. Går runt och känner en ständig oro, men vet inte riktigt över vad. Väldigt frustrerande faktiskt!

Sommarsallad
Måste även tipsa er om en god sallad som jag åt idag.
Ingredienser:
  • 1 kycklingfilé
  • Bulgur kokt i grönsaksbuljong
  • Sugersnaps
  • Sweet chilisås
  • Körsbärstomater
  • Valnötter
  • Solrosfrön
  • Babyspenat
  • Ärtskott
  • Soltorkade tomater
  • Rödlök
Tillagning:
Stek kycklingen i rikligt med sweet chilisås. Jag stekte även lite rödlök tillsammans med kycklingen. Blanda sedan ihop alla övriga ingredienser och toppa med valnötter/solrösfrön. Till detta hade jag en sås gjord på lite sweet chilisås blandat med creme fraiche. Simpel, snabbt och gott! :)
Hoppas att ni har haft en bra dag 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0