19 April

Precis vaknat upp från världens skönaste power nap. Åh vad jag sover tryggt och skönt på dagarna. Inte alls sådär oroligt som jag gör på nätterna. Jag kanske är skapad för att jobba natt helt enkelt? ;)
Dagen har erbjudit följande – världens godaste frukost, lite jobb, sushilunch med mamma (dagens bästa), power nap och ikväll väntar ännu mer jobb. Tycker att jag och mamma har kommit av oss lite på det där med sushin. Illa!
Bild från en av sommarens bästa dagar!
Jag hoppas på att få jobba många kvällar i sommar. Visst, jag spenderar hellre sommarkvällarna vid havet. Men får jag många kvällspass så betyder det att jag har hela dagen åt vännerna/stranden samt att jag hinner pendla från sommarstället och hit till Alingsås samma dag. Hade passat mig rätt bra! :) Men det är några veckor kvar och jag får helt enkelt ta det som det kommer. One day at a time!
Nu ska jag förbereda mig något gott att äta. Var tydligen någon fotbollsmatch ikväll, vilket innebär många kunder i kiosken. Så väljer hellre att äta här hemma i lugn och ro (trots att det inte är min "mattid") istället för att kasta i sig mackorna på jobbet i all hast så jag får magont. (Som jag fick igår). Gillar inte att stressa i mig mat. Mat är till för att njuta av.
Vad ska ni hitta på ikväll?


Kommentarer
isa

åh, ge mig sommar värme och sol :)

2012-04-19 @ 18:16:57
URL: http://cookiedough.blogaholic.se
k a r i n

Brukar ni äta sushi i storken eller den andra på kungsgatan? :) Kan inte riktigt bestämma vilken som faktiskt är godast/bäst :)

2012-04-19 @ 19:49:28
URL: http://raindance.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0