1 Augusti

God förmiddag (Godmorgon för min del).
 
Ville inte vakna i morses. Anledning? Drömde de mest fantastiska drömmarna hela natten och blev minst sagt besviken när jag insåg att det bara var just drömmar. Haha. Vaknade upp med fjärilar i magen! Men vem vet. De kanske var ett tecken på att något fint som kommer hända i framtiden ;) Får hoppas på det!
Kände mig lite extra kärleksfull efter mina drömmar, så hjärtskålen fick passande nog åka fram på frukostbordet idag.
 
Kärleksfull favoritfrulle
 
 
Ikväll blir det jobb igen, men det är inte förens vid sex. Jobbar samma pass som igår. Tycker att det är ett lite jobbigt pass då man inte vet när man får gå hem. Allt beror på hur mycket folk det är. Det är jobbigt med tanke på att jag då inte vet om jag ska äta kvällis där eller hemma. Men får ställa in mig "på det värsta" så jag inte blir besviken ;) 
 
Nu ska jag äta upp frullen och sedan bege mig mot stan för en fika. Ska även åka och handla lite middagsmat, men inspirationen är noll. Hade allt bra gärna tagit mig frukost till middag, men någon måtta får det vara – så det lutar mot en wok. Pussen och Kramen


Kommentarer
Sara

Äter du efter någons matschema eller efter eget initiativ?
Kram

2012-08-01 @ 15:48:24
URL: http://rymdpojkar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0