23 Augusti

Samma drömmar, samma besvikelse när jag vaknade. Ska jag drömma sådana drömmar varje natt så tänker jag sova dygnet runt, året om. Dock blev det inte samma besvikelse när jag insåg vilka framsteg jag hade gjort på bara en vecka. Vågade inte riktigt tro på det först. Alltid blandade känslor till en början. Så har det alltid vart och kommer nog alltid att vara. Fast det dröjer inte länge innan tankarna endast blir positiva. Inte..stanna..här..!
 
Dagens frullekost

Två bilder på dagens frukost också, eftersom denna skiljer sig så mycket från de andra frukostarna jag äter menar jag ;) Men den ger mig en bra start på dagen. Blir aningen för mätt på detta, men det gör inget. För här hemma kan jag äta mig lite för mätt utan att det känns jobbigt. Annat blir det däremot så fort jag kommer ut från min trygga zon. Dvs mitt hus. Lite konstigt. 
 
Nu hinner inte jag babbla mer. Ska iväg till jobbet. Undra om dagen bjuder på någon rush idag?! 
 


Kommentarer
Em

älskar dina frukostbilder :)

2012-08-23 @ 13:57:23
URL: http://addictedtorunning.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0