28 Augusti

Ni vet en sådan dag då jag önskar att någon annan hade styrt mina tankar. Ja, precis en sådan dag är det. Haha. Lite tvärt om från igår kanske. Men det är dessa små, små beslut som jag kan gå och älta utan att lyckas ta något vidare beslut. Och då önskar jag helt enkelt att någon bara kunde säga åt mig vad jag ska göra. 
 
Idag är kroppen lite piggare än i går iallafall. Dock lite mer skadad. Lyckades skära mig så jag började blöda rätt rejält plus att jag brände mig så att huden fläktes upp och jag fick en liten brännskada. Är svullen, illröd och armen pulserar. Haha. Så kan det gå, så kan det gå! Alltid är det något lixom. Ska åka ner och köpa lite kylsalva eller nåt sen. 
 
Nåväl. Chefen gav mig ledigt idag eftersom jag har ställt upp så mycket. Se, det lönar sig att vara snäll :) (Även om jag ibland måste våga säga nej..) Hade stängt nio dagar i rad utan avbrott annars. Vilken hon tyckte var lite mycket. Och jag lika så. Så idag passar jag på att ta mig en runda till Götet för lite shopping med mammsen! :) Och ja, självklart blir det favoritrestaurangen med sushi, husman, thai och kina. Underbart! 
 
Dagens + mackor, melon och det där vanliga
 
 
Nu ska jag få i mig frukost och fortsätta i min bok. Den är fin. En riktig kärlekshistoria. Den får mig att försvinna in i en liten värld av en längtan. En längtan som verkar förbli en väntan för tillfället ;)
Är även ovanligt hungrig idag, trots mat när jag kom hem inatt. Så..det är bara att lyssna på kroppens signaler och äta lite extra verkar det som. Och det tackar jag inte nej till när det gäller min goda frulle inte ;)
 
Hoppas ni får en fin dag! Puss & Kramen


Kommentarer
Isa

Hej,
jag undrar bara vad du läser? :)

Svar: "En dag" heter den :) Finns även som film :)
Cecilia

2012-08-28 @ 11:29:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0