31 Augusti

Vart ifrån kommer alla knastankar? Vaknar upp mitt i natten, av konstiga drömmar och tänker konstiga tankar – om framtiden. Så här ska det inte få fortsätta. 
Ska bli skönt med helg nu i allafall. Har "bara" ett åttatimmarspass att slutföra först. Sedan åker jag ut och vinkar av sommaren på Tjörn. Passar på att ta en sista liten seglingstur i båten också. Ska sova på världens mysigaste lilla ö i morgon. 
Förra gången jag var på båten så stördes jag mer eller mindre av att ha folk så tätt inpå mig när jag skulle äta. Kände mig kvävd och fick inte utrymme att göra på mitt sätt. Men med mitt sätt har det på senaste tiden blivit lite kaos. Så nu är jag bara glad av att jag kommer ha folk så nära inpå mig under måltiderna. Alla små beteenden och misslyckanden (mer eller mindre) ska nu försvinna – helt. 
 

Fick mig en bra start i allafall
 
Har i allafall fått i mig en god frukost och är förhopningsvis redo för jobbet nu. :) Har packat med mig matlåda och lite annat smått och gott att ha med mig. Åker till Tjörn direkt efter jobbet. Så vi hörs senare ikväll eller i morgon bitti. 
 
Och glöm inte att du är det viktigaste du har. Var din egen bästa vän. Puss :)


Kommentarer
Caroline

Vad har du med dig i din matlåda? Kan du inte berätta om en mat dag?
Ha de så bra på jobbet! Kram

2012-08-31 @ 13:25:16
URL: http://carro6.blogspot.com
Linda

Hej, Har du provat Davosgröt ännu? Önskar dig en trevlig helg. KRAM Linda /Alingsås/

Svar: Hej :) Nej, jag har inte hunnit med detta än. Ska göra det snart :) Ha en fin helg du med. Kram!!
Cecilia

2012-08-31 @ 14:16:24
Karolina

Åå konserten var verkligen grym! Lyssnar du också på lady gaga?
Kram!

2012-08-31 @ 18:11:30
URL: http://akleian.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0