8 Augusti – Mot Grekland

Då var dagen plötsligt här. Ska bli såå skönt att få komma till värmen i en vecka. Att faktiskt kunna gå runt i bara linne utan att frysa. Och att få äta god, grekisk mat. Eller att få ligga i ett blått hav hela dagarna och guppa runt. Åh, ska bli fantastiskt. Och att jag åker med sju fina vänner gör bara saken bättre. 
 
Nu är frukosten i magen och det är dags att packa det sista. Misstänker att jag inte kommer ha tillgång till internet där nere. Så det kommer förmodligen eka lite tomt här under en vecka. 
 
Detta byts snart ut mot rostmackor och äggröra?!
 
Hörs vi inte innan jag åker så får ni ha en fin vecka här hemma. Och jag lovar er (inte minst mig själv) att jag ska våga under den här veckan. Rutiner och säkra livsmedel kommer förmodligen inte att existera så oavsett om jag vill eller inte så kommer jag tvingas till att våga. Vilket är bra! 
 
Puss och Kram!


Kommentarer
Ids

Ha en alldeles alldeles underbar vecka, lämna mat-spöken o annan skit hemma o ät allt det goda Grekland kan tankas ha att bjuda på-och ät mkt glass i värmen :) stor kram

2012-08-08 @ 12:26:43
URL: http://Skeptisk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0