Båtliv

Vaknade till ett smattrande regn samt till en lukt som jag misstänkte komma ifrån nybakade scones. Och så rätt jag hade! Somliga är mer eller mindre morgonpigga kan man säga ;)
Har sovit underbart i natt. Älskar att somna till en vaggande båt.

Om det slutar regna någon gång(!!) så ska vi åka och kolla på sälar. Annars kommer dagen ägnas åt alla mysiga affärer, kaffe på ett fik och till sist kräftskiva ikväll.

Nu ska frukosten i magen samt det obligatoriska båtkaffet. (Snabbkaffe är förjävla smidigt). Ha en mysig dag i regnet. Pusspuss



Kommentarer
Em

vilken mysig morgon. hoppas vädret blir bättre :)

2012-08-22 @ 13:52:57
URL: http://addictedtorunning.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0