Busslass

Fyrtiofem hamburgare på femton minuter. Slå den om ni kan! Som ni hör så blev det inte en vidare lugn kväll som jag hade hoppats ;) Fick ett busslass på alldeles för mycket folk och min "uppgift" var att sköta burgarna. Så ja, fyrtio fem burgare på femton minuter hann jag dela ut. Och om jag var svettig? Hell yeah.
Dock kom jag hem i tid och det är jag glad för. Så nu sitter jag och äter mitt älskade kvällsmål i form av fruktsallad och mackor. :) Och eftersom jag presterade så bra idag på jobbet så ska jag unna mig ett litet extra stort kvällsmål. Fast så borde jag dock alltid tänka, varje kväll, varje dag.
 
Lite bilder från dagen
 
Bild ett: Delar av frullen
Bild två: Middag 
 
 
Bild tre: Fika med vännerna. (Man kan tro att vi var femton pers på fikan, men nja.. snarare fem) haha
Bild sex: Dagens inköp! Guldig och fin. Supernöjd :) 
 
Jobbdags

I morgon ska jag jobba på dagen, vilket jag inte har gjort på länge. Håller tummarna för att inte maten ska hamna i kläm. Och ja, jag märker hur ofta jag påpekar det där med att maten ofta hamnar i kläm när jag jobbar. Och jag inser faktiskt att det kanske inte är så jäkla bra. Men för det mesta så får jag ihop det riktigt bra. Antingen löser det sig när jag väl "ska" äta, eller så kompenserar jag upp det senare, om jag missat något. 
Men ja, det stressar mig lite det där med att jag inte vet om jag hinner äta på "min tid", men det är något jag får lära mig att handskas med helt enkelt. Och som sagt, det brukar faktiskt lösa sig :)
 
Nu ska jag kolla lite OS och sedan läsa ut min bok. I morgon kommer pappa hem också! Mysigt. :) Hoppas att ni har haft en bra kväll. Puss!!
 


Kommentarer
jen

huhur gjorde du kallsåsen, ser supergod ut!:)

2012-08-01 @ 23:54:35
URL: http://thejenna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0