Dag fyra!

Hej hjärtegull!
Sitter förtillfället och spanar på Handbollsfinalen. Och med tanke på att 90 % av alla turister här är svenskar så är det rätt livat. Själv ska jag snart gå och roa mig med shopping istället ;)

Dagarna rullar på och det är fortfarande lila varmt. Igår begav vi oss till en "marknad" som skulle erbjuda frukt, kläder och mer där till. Men till vår stora besvikelse sålde de typ bara tomater (förjävla goda dock, äter dem som äpplen) och åkte därför vidare till Rhodos gamla stad. Varmt var bara förnamnet, men det var otroligt mysigt.
Säger det igen, min kropp klarar inte riktigt av värmen. Är helt matt på kvällarna - trots att dagarna mest spenderas i skuggan.

Nåväl, ville mest kika in för att säga att jag har det bra! Dock kommer jag känna mig
"mätt" på den här typen av resa efter en vecka. Eller så är det så att jag helt enkelt längtar hem efter mina dagliga rutiner..

Hoppas ni har det fint i kylan! Pussen från mig.


Kommentarer
L

ja ibland eller oftast stämmer det borta bra men hemma bäst! kramis

2012-08-15 @ 08:21:13
URL: http://bestigaberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0