Falkenberg

Godkväll alla fina!
Söndag kväll och min lediga helg är snart över. Har verkligen utnyttjat den här helgen till max. Den har vart riktigt fin, må ni tro. Den har innefattat många bra beslut, mycket matkoma, fina samtal, framtidsplanering, många skratt, minigolf, gemenskap, mycket bilåkande och ännu mer mat. Vår släkt + kalas = mat, och så har det alltid vart. Och det ska ni få bildbevis på. 
 
 
Bild ett: Förrätt i form av en ostpaj med soltorkade tomater och oliver + sallad och plommontomater
Bild två: Varmrätt. Varmrökt lax, himmelsk potatissallad (jag dog, seriöst), vit sparris, melon och massa gott. 
 
 
 
Bild tre: Efterrätt som jag fixade ihop. Mintchoklad, kesella hallon + hallon
Bild fyra: Choklad och apelsintårta med hallon
 
 
Bild fem: Buffébordet
Bild sex: Middag/kvällsmat. Lite rester, lite mackor, kycklingspett och en god sallad
 
 
Mycket god mat dessa dagar, helt klart. Fast det är klart, lax kan inte bli annat än lyckat för min del. Och vet ni vad det näst bästa på buffébordet var? Potatissalladen. Herre, säger jag bara. Det var en sallad gjord på nypotatis, solros/pumpafrön, olivolja, soltorkade tomater och spenat. Tog resterna och hade på kvällsmackan. Ska försöka göra min egna version av den i dagarna. Fint!
 
Ni ska få lite mer bilder lite senare. Och då ni ska även få höra om dagens tabbe, om förvisso löste sig rätt bra. Puss & Kram så länge. 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Åt du nån efterrätt nu då? :)

2012-08-05 @ 21:04:09
URL: http://fightforlife.bloggsida.se
Matilda

Åh har du varit i Falkenberg? Där bor ju jag! Vart i falkenberg var ni? Kram :)

2012-08-05 @ 22:49:57
URL: http://makr.blogg.se
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

men åh så gott allt såg ut:)

2012-08-12 @ 19:19:27
URL: http://patriciac.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0