Godkväll!

Har så mycket känslor i mig. Mestadels höstkänslor, som inte är speciellt positiva. Men det gör inget, eller rättare sagt – det är bara att acceptera. Och anledningen till varför jag har så deppiga känslor inför hösten är tanken på att den ska bli som förra. Men hösten ska inte behöva förknippas med ångest, tvång och gråt. Den kan vara riktigt fin, och det ska jag se till att den blir. Det måste den bli. 
 
 
Dagen har innefattat jobb och en hejdå-fika med alla tjejerna. Och så har jag invigit min lilla höstbasker också, och min höstväst ;) Nu är ruggigt trött och jag har bara mig själv att skylla. Så nu ska jag ladda på depåerna med mat, få matkoma och somna tidigt, väldigt tidigt. Fast först ska jag läsa lite i min fina bok också. 
 
Kvällsfika + leverpastejsmackor, såklart!
 
Kvällfikat blev exakt som frukosten, på pricken. Gott så gott :) Hoppas ni får en mysig kväll kära ni. Och om ni inte har något att göra så tycker jag att ni ska börja läsa "En dag". Grymt fin bok :) Puss


Kommentarer
Anonym

Hejsan! En liten fråga. Vilka måltider äter du en dag? Även om det blir lite olika från dag till dag, så vad är det vanliga?

Svar: Hej! :)Tre rejäla och så mellanmål på det :)
Cecilia

2012-08-23 @ 22:47:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0