Godmorgon!

Hej Hörni!
Dag två är igång och idag är ingen vanlig dag. En av tjejorna fyller jämt och det ska firas ordentligt!
Det blir vattenskoter och banana boat följt av en mysig middag i gamla stan, som sedan avslutas med brakutgång. (Boratkläder säger det mesta) haha.

Det är lika varmt idag. Klarar inte riktigt av den här värmen om jag ska vara ärlig. Har egentligen ingen rätt att klaga, men ibland måste man ;) Klockan fyra i natt så var det lixom 36 grader. Heltokigt!

Maten då?.. Allt går helt okej, precis som jag trodde :) Blir någon slags rutin på dagarna åtninstånde. Resans första souvlaki intogs igår kväll och åh, den satt fint.
Och oavsett om det inte blir 100% procent som det blir hemma så är det ändå värt det. Känner mig (hyfffsat) som en i mängden faktiskt. Om man bortser från orken på kvällarna och mängden på alkohol/pommes/gyros/chips då vill säga! Men jag gör mitt bästa mina vänner och de har förståelse för att jag är lite tröttare än de andra på nätterna :) Goa är dom!

Nu blir det baaad och banana boat. PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0