Lax med keso

Mätt i magen av massa gott till magen. Provade någon ny variant på lax idag. Inte riktigt lika gott som vanligt, men ändå godkänt. :) Blev tyvärr lite för torrt. Men det fixade jag till med en klick ajvar istället. Ajvar till lax?, tänker ni säkert. Och japp, det fungerar alldeles utmärkt ihop. Dock ska jag äta något i morgon som passar ännu bättre ihop med ajvar, men det får ni se då. 
 
Dagens middag
Lax med kesotäcke, potatis, stekt svamp, ugnsbakad lök och spenat

Slängde på ett lager med keso (fyra sorters lök) och mängder med kryddor. Tror nog att det kan fungera lite bättre med en annan smak på keson, men det hade vi inte hemma tyvärr. Man tager vad man haver. 
Med maten i magen är jag snart redo att bege mig mot jobbet. Lär vara hemma sent ikväll. Magkänslan säger mig detta! Haha. 
 
Ha en fin kväll. Puss


Kommentarer
jen

ja precis, alldeles riktigt :)

Jo det känns helt okej med skolan, jag tar det när det kommer och ser hur det känns. Mest rädd för stressen och att inte må bra, känna mig ensam. Det går fraåt annars men viktmässigt syns det inte ännu.. Krävs nog ganska många kilon för det och jag väger fortf alldeles för lite till min längd.
Hur går det för dig? Uppåt, framåt?

Kram

2012-08-26 @ 20:40:04
URL: http://thejenna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0