Mysfrulle

Godmorgon härliga Lördag! :)
 
Sitter och myser med en riktig sommarfrukost under en filt, ute på altanen. Lite kyligt, men kaffet värmer mig rätt bra. Älskar att sitta här och titta ut över havet. Åh! Sov tyvärr int lika gott den här natten, vilket var synd. För att gå på släktkalas med min släkt mina vänner, det tar på krafterna må ni tro. Haha. Det blir inte en lugn stund – om än mindre en tyst stund. 
 
Dagens härliga sommarfrukost
Ett: Melon, två mackor med goda pålägg
Två: Yoghurt med nötter, nötter och lite dinkelpuffar + vaniljpulver
 
 
Tre: Kalasfix
Fyra: Lite guld från trädgården – till frukosten. 
 
Stannar över natten i Falkenberg. Eller ja, hela släkten stannar faktiskt. Vi blir en sisådär 20 släktingar under samma tak i natt. Trångt och gott ;) 
Nu ska jag gå och hitta lite kläder att ha på mig. (Att jag inte har tänkt på det innan?!) Hoppas dagen blir okej – trots att släktkalas inte är min favoritsysselsättning. Brukar gömma mig i ett hörn! Dock väntar god mat, det är jag säker på :) 
 
Hörs i morgon. Puss och Kram


Kommentarer
Anonym

blir lite förvirrad. Frukost eller kvällsmat? eller det kanske är en annan bild :)

Svar: Varför blir du förvirrad? Haha
Cecilia

2012-08-04 @ 13:13:19
e

Du är så himla vacker, fast det har jag ju sagt förut ;) Och vilken lyx att bo vid havet, åh!

Sv: Jonagold är väl de äpplena som är sträva i skalet typ? Känns "fettiga" eller vad man ska säga? De hade vi alltid hemma när jag var yngre så de har jag förätit mig på, haha!

2012-08-04 @ 19:44:11
URL: http://truthbetoold.blogg.se
Anonym

pga bilden! är det samma som igår kväll, eller är det en annan bild ;)

2012-08-04 @ 20:37:35
dedde

Du är så duktig och inspirerande! I alla fall jag upplever att min egna kamp blir mycket "lättare" när jag läser din blogg :)
Jag undrar om du dricker några ND eller om du kör "bara" på mat?
Keep up the good work, hejjar på dig :) <3

2012-08-04 @ 21:58:14
URL: http://deds.blogg.se
asdfgh

Vågar du tänka och ser fram emot att äta?

Svar: Ohja! :)
Cecilia

2012-08-05 @ 08:27:57
nathalie.

jag har en liten fråga till dig, du som verkar vara så underbart kreativ när det gäller maträtter. har du möjligtvis något tips på bra mellanmål? kram.

2012-08-05 @ 09:53:33
URL: http://conscious.blogg.se/
Anonym

var det samma bild eller är den bara väldigt lik :) och var det frukost eller kvällsmål?

Svar: En lik bild! Och jag la upp den vid frukosten – så ja, det var frukost. Va tänkte du på ? :)
Cecilia

2012-08-07 @ 16:43:28
Anonym

tänkte på bilden på instagram där det står kvällsmys med kvällsgott :)

Svar: Förvirrar jag dig ? ;)
Cecilia

2012-08-07 @ 22:36:39
Anonym

japp ;) kan du reda ut förvirringen ;)

2012-08-08 @ 16:47:53
Anonym

tråkigt att det inte blev något svar. Det var inte menat som kritik eller påhopp.

Svar: Svar om vad? :)
Cecilia

2012-09-21 @ 16:10:54
Anonym

minns ja knappt själv nu ;) nej, men om det var kvällsmellis eller frukost..

Svar: Haha okej. minns ej :)
Cecilia

2012-09-24 @ 23:40:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0