Packning

Har precis suttit och myst med en dundergod fruktsallad tillsammans päronen. Har även gått igenom resväskan sisådär tio gånger och varje gång plockar jag ur nåt – samtidigt som jag lägger i något nytt. Haha. Vägde precis väskan och den vägde nitton jävla kilo och jag är långt ifrån klar. Jobbigt att vara tjej, inte sant? ;) 
Och det som väger mest är all mat (!!) jag har packat med mig och alla krämer. Men jag får helt enkelt prioritera maten och kasta ut några linnen istället. Klokt val! Okej.. jag har långt ifrån nitton kilo med bara mat. Skorna, klänningarna, handdukarna, kameran, sminket, parfymerna, plattången och allt det där bidrar nog till det mesta ;) 
 
 
Från senaste resan med mina små flickor
 
Nu ska jag försöka få lite sömn. Men eftersom jag under nätterna vaknar och får snilleblixtar så kommer jag förmodligen inte få mycket till sömn då jag med all säkerhet kommer vakna och komma på saker som jag har glömt att packa ner. Men bättre det än att glömma det hemma! 
 
Ville bara kika in och säga godnatt. Pussen


Kommentarer
Karolina

Fy fan va snygg!!

2012-08-08 @ 11:07:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0