Rundtripp på Tjörn

Har precis vaknat från världens härligaste eftermiddaglur. Somnade sittandes till en början. Så ja, den var minst sagt välbehövlig. Haha.
Nu sitter jag och äter mellis i form av ett ihopplock från trädgården. Här kör vi på närodlade grejer ska ni veta ;) Okej, äter även massa melon som jag misstänker är lite längre bort ifrån. Men what to do. Blev i allafall ett (surt) äpple från det lilla trädet, plommon, vinbär, hallon, björnbär, smultron och lilla melonen då. Härligt. Tycker det är så mysigt att gå ut och "skörda". Haha. Hej tant. 
 
Förmiddagen blev mysig. Jag och mamma tog en tripp till lite olika ställen här på ön. Åkte runt och tittade på alla båtar, kollade i lite affärer och satte oss sedan ner för att äta golunch på bästa sushihaket. Var på tok för längesedan jag åt sushi. Hela tre veckor sedan. Skam. Men det smakade extra bra i dag bara för det! 
 
 
Härlig dag som väntas bli ännu bättre. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0