Söndag 26 Augusti

Godmorgon hörni!
Regnig söndagsmorgon. idag Lite mysigt. Har tänt luktljus och sitter invirad i en gosig filt framför teven med god frukost framför mig. Är aningen seg efter jobbet igår måste jag erkänna. Har ju för det mesta jobbat korta pass hela sommaren. Så detta var egentligen mitt första "långa" pass sedan i våras. Och inte nog med att det var ett långt pass, utan jag hade även ansvaret – vilket gjorde att det kändes extra ansträngande. Mycket att tänka på, men det gick nog vägen trots allt :) Hade en del kunder jag gärnade hade (***) med. Finns många svin alltså. Men jag viftade snabbt bort alla knäppa kommentarer och låtsades som ingenting. Fy! 
 
Slappismorgon
 
Dagens
 

Blir samma pass idag med. Men innan dess så ska jag vila, äta och vila. Mamma kommer hem idag och jag tänkte bjuda henne på Italiensk kycklingpasta. Hur gott lät inte det? (Om jag nu orkar handla vill säga. Annars blir det lax). Haha. No shit. :) 
Något som var positivt med att vars skiftledare var även att det var jag som bestämde när jag ville ta rast eller inte. Annars kan jag ibland vara lite orolig att att det inte riktigt passar i tiden, eller ännu värre – att det inte finns någon tid över huvud taget. Men igår fick jag i mig min mat i lugnan ro. Skönt :) Hatar att slänga i mig mat! 
 
Hoppas att ni får en fin söndag. Puss
 


Kommentarer
e

Dina matbilder alltså.. *drool* ;)

2012-08-26 @ 14:45:49
URL: http://truthbetoold.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0