Under veckan som gått har jag...

 
...blivit brun och fräknig.
...haft kittlande sand mellan tårna.
...badat och solat tills jag fått solsting.
...tagit ett stort ansvar. Och lyckats.
...fått bevisat både för mig och andra att jag kan – bara jag vill.
...myst på balkongen med fina vänner i solnedgången.
 
 
...tagit dagarna som de kommit och bara flytit med.
...ätit god mat.
...utmanat och njutit.
...ätit sisådär en melon om dagen. 
 
 
...avnjutit färsk ananas i skuggan.
...gått på "stans bästa marknad" där dom endast sålde tomater och melon, typ.
...blivit ovän med en fågel som bestämde sig för att lägga av en feting rakt i mitt hår (!!)
...sovit på tok för lite.
...skrattat, pratat och lärt känna nytt folk. 
 
 
...tillbringat många timmar på stranden.
...blivit bjuden på efterrätt.
 
 
Nu ska jag packa upp och sedan bege mig mot mataffären. PUSS
 


Kommentarer
isa

Välkommen hem sötnötan. Fick världens cravings nu efter ananas. Ska äta massor av det i Spanien! Verkar som du haft det bra. Stor kram til dig

2012-08-16 @ 19:09:23
URL: http://cookiedough.spotlife.se
Caroline

Åh vad kul att du är hemma igen, och att du haft det bra. Har saknat dina inlägg :)
Skriv massa om vad du ätit och utmanat dig med.
Jag var på roadtrip med mina tjejer och åt faktiskt världens godaste pasta med räkor, musslor och lax. Stor utmaning för mig :)
Skryter lite ;)

2012-08-16 @ 19:36:49
URL: http://carro6.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0