10 December

Godmorgon!
 
Hade önskat att dagen kunde ha startat lite bättre åtminstånde. Men ibland får man skylla sig själv. Vet ju som sagt anledningarna. Nåväl, gott har jag i allafall sovit i natt :) Längesedan sist! Jävla tjat om drömmar, men igår redde jag ut alla tankar innan jag somnade. Och det resulterar till att huvudet kan koncentrera sig på lite mer roande drömmar, kärleksdrömmar. Känner mig lite mer pigg på allt när jag vaknar upp ur en sådan dröm jämfört med bulldrömmar må ni tro ;) 
 
Nu är helgen över och vi är redan inne på en ny vecka. Helgen vart rätt bra utmanande nu när jag tänker efter. Mycket folk omkring mig och inte speciellt mycket att säga till om. Dock vet jag att jag kan bättre, bara jag vill. Minns när vi vart på julbordet för fyra årsedan. Åt rejält med mat med surplade ändå i mig två näringsdrycker någon enstaka timma efter. Det är man ska göra när man ska gå rätt väg! 
 
<3
 
Gott med vanlig frulle igen. Känns som det var evigheter sedan sist ;) Laddar på för att snart ta tåget in till Götet. Nästa möte väntar. Känns bra. Vet att jag har gjort vad jag skulle sedan sist. Förutom en sak då, men det kunde jag inte påverka. Jag undrar vilka ömma punkter hon hittar idag! Det lär vi märka. Desto mer "knäckt" jag är när jag går därifrån ju mer märker jag att det hjälper. Faktiskt. 
 
Hoppas ni får en bra start på veckan! Puss & Kram


Kommentarer
BusinessBird

Det där ser ju ut som en superfrulle och det är ju alltid en bra start på dagen? :-)

2012-12-10 @ 13:25:39
URL: http://vivelafrance.blogg.se/
emma

Lycka till :)

2012-12-10 @ 15:00:47
URL: http://www.ungefaer.blogg.se
Maja

Blir mer och mer sugen på att börja på KBT, tror att det är det som kan få det sista av anorexin inom mig att försvinna. Jag behöver utmaningar, någon som säger till mig vad jag ska göra. För jag hatar att göra folk besvikna, så om någon säger till mig gör jag det oftast.
Massa kramar! <3

2012-12-10 @ 16:14:24
URL: http://cuilenya.blogg.se
Genus

Kul att du börjat med näringsdrycker! De gör dig säkert gott! Vilken smak tycker du är bäst? Själv tycker jag att de är alltför söta! Får du dem förresten till självkostnad vid din sjukdom, eller måste du betala hela priset?
Varma hälsningar!

2012-12-10 @ 17:40:40
URL: http://fyratassarvidminsida.blogspot.se
Genus

Jaså, ursäkta jag måste ha missförstått det med näringsdrycker. Läste bara som det står ovan att du "surplade i dig två näringsdrycker" eller såg jag fel kanske.
Varma hälsningar!

2012-12-11 @ 09:02:51
URL: http://fyratassarvidminsida.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0