30 December

Godmorgon! 
Sovit gott? Dåligt? Förutom en värkande rygg så har jag för en gångs skull sovit som en prinsessa. Tror främst att det beror på att jag är ledig. Och det innebär mindre planering och tankar kring mat och stress, vilket i sin tur leder till lite mer ro i själen. Sorgligt, men sant. Varvar väl även ner de dagar då jag är ledig. Många aspekter som spelar in när det gäller sömn. Men idag tackar jag och tar emot. Får njuta så länge det varar. 
 
Sitter och äter frukost och planerar dagen. Ingen ansträngande göra då dagen verkar bli rätt lugn. Ska fika med några vänner osv. Något annat jag ska göra idag är att påbörja hemläxan från Kbt´n. Sedan jag var där sist (en och en halv vecka sedan) så har jag inte kunnat fixa utmaningen en enda gång.
Anledning? Har inte ätit "vanlig" lunch här hemma sedan dess. Antingen har jag ätit på jobbet eller så har det vart kalas här hemma, med kalasmat. Och det har gjort att jag inte har kunnat välja mat speciellt mycket. Men idag så ska det fixas :) 
 
I övermorgon försvinner jag hit
 
Vad har ni för planer för dagen? Vila upp er inför morgondagen kanske? Puss


Kommentarer
Lisa

sv: den är köpt i fiskdisken i mataffären där vi bor (ica maxi)

2012-12-30 @ 11:19:02
URL: http://koffeinpralin.blogg.se
Daniella

Vad är det för läxa? Tell us :) kram!

2012-12-30 @ 11:51:11
Maja

Åh, vilket vackert ställe du ska till! :D Ser ut som ett julkort eller något, riktigt mysigt med andra ord!
Själv ska jag träffa en vän nu på eftermiddagen,
hoppas att du fick en riktigt mysig dag!
Kram! <3

2012-12-30 @ 12:53:08
URL: http://cuilenya.blogg.se
Mikis

Jag ska träffa två vänner som jag inte träffat sedan i somras! (Bor i olika städer) Vi ska fika :>

2012-12-30 @ 13:00:16
URL: http://mikismat.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0