Glad på livet

Fredag kväll. Äntligen. Har en helg fylld av roligheter. Alltid lika trevligt. Hade även en bra, men fartfylld dag på jobbet. Också alltid lika trevligt. 
Ikväll blir det till att inta bowlingbanan. Längesedan sist. Kommer jag orka att kasta iväg klotet är frågan? Får hoppas på detta. ;) Har alltid sådan go träningsvärk efter att jag har bowlat. Ska ner med massa vänner och hoppas på en bra kväll. Och det kan jag nog räkna med. 
 
Känner mig sådär sprallig på livet nu för tiden. Hoppas att det håller i sig. På ett sätt hatar jag att må bra, för jag vet att inte kan vara föralltid. Låter kanske konstigt att tänka så. Men samtidigt vet jag att har jag väl mått bra, så kommer det komma tillbaka efter den "dåliga" perioden igen. Bara att hoppas på att denna perioden håller i sig! Och nästa år, 2013 ska jag göra till ett fint år må ni tro. Bygga och jobba mig upp till toppen från start! Har även många planer och tankar på hur jag vill utforma detta året. Dags att börja på en ny period, gällande det mesta. Kanske blir en flytt, plugg och några resor. Men för att kunna göra det där.. ja, då krävs de jobb med mig själv först. 
 
 
Ska skriva lite mer om mina "framtidsplaner" senare. Nu ska jag se till att få något i magen istället. Högre prioritet på det ;) Vad ska ni göra ikväll? Slappa i soffan eller ut på äventyr? Mysigt vilket som. Hoppas ni får en fin kväll i allafall. Puss och Kram. 


Kommentarer
Sandra

Hoppas du får en kul kväll! Själv sitter jag i soffan med lite godis :) inte fel de heller!

2012-12-28 @ 19:55:05
URL: http://daysofmine.blogg.se
Linda

Åhh så fin o glad du ser ut o må,Kram Linda Alingsås

2012-12-28 @ 21:26:17
Anonym

Berätta gärna om vad du har funderat på för utbildning och hur du vill att livet ska se ut om 5-10 år. Jobb, familj boende osv :)

Svar: Självklart! :)
Cecilia

2012-12-28 @ 22:49:10
Johanna

Du är ju för vacker!

2012-12-29 @ 20:08:03
URL: http://johannacarolina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0