Några ting, bara!

Ett: Nyfärgat hår och sisådär 500 hårstrån fattigare. Men det börjar bli bättre på den punkten! 
 
Två: Lax, klyftpotatispotatis, grönsaker i ugn, brysselkål, sås(er). Det blir en fin lunch. 
 
Tre: Vart och köpt upp alla 200g chokladkakor i affären, typ. Det är inte bara vi svennar som gillar Marabou må ni tro.
 
Fyra: Insåg idag att all mat, verkligen all mat tar emot om det inte är på rätt tid. Inte sett det på det viset förut. Men nu fick jag det bevisat. 
 
Fem: Vid den här tiden förra året (typ exakt idag..) så började det gå utför på riktigt. Känns bättre det här året. Idag vill jag vara hemma när vi får gäster och det vankas brakmiddag – något jag flydde från förra året. Tog alla tillfällen i akt att vara med vänner eller liknande, just för att slippa middagsbordet. Fyfasen. Om jag tycker att jag planerar dagarna idag, tänkt då för ett år sedan! 
 
Sex: För ett årsedan ljög jag för alla andra, men idag ljuger jag för mig själv. Vilket är värst? 
 
 
Sju: Stanna upp och kom ihåg vad det är du vill åstadkomma, även om vissa beslut är svåra att ta. 
 
Åtta: Har nästan listat ut vad jag vill plugga till i framtiden. Kreativt är ordet. Men det dröjer nog lite till. 
 
Nio: Dags att skala 30 ägg. Puss


Kommentarer
isa

tycker du verkar göra stora framsteg tjejen, en helt annan insikt. Fortsätt så! Inte så bra dock att ljuga för sig själv, men det är fan den svåraste personen att vara ärlig mot. Stor kram!

2012-12-01 @ 14:32:48
URL: http://cookiedough.spotlife.se
Maja

Du har gjort enorma framsteg!
Det där med att ljuga för sig själv känner jag verkligen igen mig i, fy fan för det alltså. Man vill så mycket men det är inte så och det gör en så sjukt frustrerad.
Hoppas du hade en fin dag gumman!
Kram! <3

2012-12-01 @ 17:46:30
URL: http://cuilenya.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0