Biff!

Slapp och fin söndag! Har i allafall hunnit med en fika på stan med vänner samt handlat inför veckan med mamma. Blir god mat på menyn i veckan. Lövbiff, lax, kassler, tacos och pannbiffar. Något som jag inte är så duktig på som sagt är att variera mig. Jag hade en period då jag åt biffar med bulgur + sås till lunch/middag nästan varje dag i ett år. Ja, i ett år! Resten av familjen har tröttnat (höhö), men jag tröttnar då aldrig! Så när jag fick bestämma mat idag så är det precis vad det blev. Mums!
Nu har jag suttit bänkad framför teven ett tag och kommer att sitta här hela kvällen. Bingolotto, Så ska det låta och sen Big Brother.
Gammal bild! Men fortfarande min favoriträtt.


Kommentarer
Rebecca - Life in New York City

Den biffen ser sjukt god ut!!

2012-02-20 @ 23:31:54
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0