Bra mycket smartare än mig

Ska börja lyssna mer på min kropp istället för min hjärna. Tror att jag skulle må mycket bättre då! Är jag hungrig, ja då ska jag väl äta?! Orkar jag inte gå på promenad, då orkar heller inte kroppen gå på promenad och då ska jag väl inte gå på någon jävla promenad heller? Ännu en anledning till att inte vara så fixerad över mina mattider. Jag ska lyssna på min kropp istället, inte "mig själv"! Kroppen är smartare än min hjärna, no doubt!

Nu ska jag kika på någon bra film. Är ju trots allt ledig i morgon. Dock en del att göra. Men bara roliga saker. Ska äta sushilunch med mamma, gå lite på stan, fixa massa med företaget och bowla. Och vädret ska bli lika bra som idag. Så ja, jag ser fram emot morgondagen :)
Bästa maten 


Kommentarer
Victoria

Sv: Ja, kom förbi och säg hej! :D

2012-02-24 @ 11:50:04
URL: http://frukostera.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0