Dagens...

Uppstigning: 08.00. Alldeles för tidigt vill säga!
Mat: Frukost, mellis, "lunch" och "middag" + ett dussin frukt.
Låt: Fått lyssna på målbrottskillars version av "Dansa Kuduro"
Klädsel: Svarta jeans och stor hoodie
Frisyr: En fläta
Smink: Mascara och lite rouge på mina bleka kinder
Har gjort: Bara hunnit jobba
Ska göra: Kolla spartacus och sova
Kram: Mamma och syster
Konstigaste: Att man kan få sisådär 110 frågor om piercingar. Haha. Det där tycks vara intressant!
Längtan: Fredag. Då ska jag till Gbg och förhoppningsvis belöningsshoppa! 
Mående: Mår fint idag
Bästa: Att veckan har gått sååå mycket lättare än väntat
Köp: Apelsiner och lövbiff
Vill ha: 8 Augusti. :D Men innan det hade det suttit fint med lite helg.


Kommentarer
sara

hej! får man fråga vad du har för bmi nu? jag kämpar också med att bli frisk på egen hand! kram

2012-02-29 @ 21:40:57
Cecilia

Svar Sara: Jag väntar med att skriva ut BMI. Men för att nå den vikt som jag har satt upp som mål i dagsläget så behöver jag gå upp ca 15 kilo. Long way to go!



Hur mår du och hur går det för dig?

2012-02-29 @ 21:49:19
URL: http://vagenupp.blogg.se/
Sara

Okej. Jag har ca 12 kilo kvar tills jag nått BMI 20. Var bor du? Tycker du det är svårt att klara dig utan hjälp? Det går väll sådär, tycker det är svårt att klara sig själv utan stöd.. Kram

2012-03-01 @ 07:31:01
Anonym

Svar: Till BMI 20 har jag bra mycket bättre än femton kilo kvar! :( Men men. Ett steg i taget!

Jag bor lite utanför Göteborg :) Vart bor du?



Då jag redan gått på behandling innan så vet jag vad som behöver göras för att lyckas. Har även stöd hemifrån och så vet jag att det finns annan hjälp om jag inte lyckas själv. Så det känns ju alltid tryggt att veta. :)

Är ingen expert - men behöver du hjälp eller fråga något så finns jag här :) Hur gammal ärdu? Kram

2012-03-01 @ 08:12:11
URL: http://vagenupp.blogg.se/
Johanna

Sv: Då ska jag allt leta efter dom! :) <3

2012-03-01 @ 10:48:05
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0