Who am I?

Nej hörrni, nu är det dags för ett litet inlägg om mig. (Som om inte alla handlar om mig. Höhö) Men detta ska handla om mig och vem jag är. Vi kör en kort presentation i form av lite frågor tycker jag.
Namn: Cecilia heter jag
Ålder: 19 (fyller 20 i April) dvs jag är född 1992.
Familj: Mamma, pappa, bror och syster
Bor jag hemma?: Japp, det gör jag! Trivs jättebra med det än så länge. Mina syskon bor dock inte hemma. Så det är jag, mamma, pappa och mina två katter som håller ställningarna i huset.
Vart bor jag?: I en rätt liten stad ca 40 minuter från Göteborg
Vad pluggade jag?: Jag gick Media med inriktning foto på gymnasiet. Aldrig ångrat det valet! Riktigt roliga år :) Tog studenten i år och efter det så har jag hunnit med en månads resa i USA samt jobbat. Och ni som har studenten att se fram emot - det är verkligen en dag att se fram emot :D
Vad jobbar jag med?: Jag jobbar som vikarie på olika förskolor hela dagarna. Riktigt roligt. Jobbar som sagt även med mitt nystartade företag en dag i veckan nu.
Vad gör jag på fritiden?: Är helt slut efter en jobbdag. Men jag träffar vänner, fikar, fotar och jaa.. allt det där vanliga man brukar göra.
Äsch, för att sammanfatta allt så kan man säga att jag är en helt normal tjej! En tjej som dock kämpar och sliter med tankemonster. Har sagt det förut - men har som sagt vart sjuk i ätstörningar en gång förut och jag förstår inte varför jag har hamnat här igen. Jag tror på att man kan bli helt frisk från ätstörningar. Dock kan vissa ha mer eller mindre lätt att falla tillbaka. Och jag verkar ha varit en av dem som hade lätt för det. Tyvärr.
Det är nu, precis nu jag ska leva mitt liv. Jag har precis tagit studenten och kan göra precis vad fan jag vill med mitt liv. Planerna är att jobba hela våren och sticka på långresa till hösten. Men först måste jag bli frisk. Och den där resan är en stor morot för mig! Har inte tid att vara sjuk.
Här har ni mig!

Den här bilden är inte dagsfärsk - som ni nog kunde förstå. Men detta är jag. Frisk, fri, ett leende på läpparna, rosa kläder (älskar rosa) :D Detta är en bild som togs på vår baldag innan studenten.
Hoppas ni har fått en liten bild om vem jag är nu. Och om inte så är de bara att fråga på om vad som helst :)
Nu ska jag börja planera vad jag ska äta till kvällis och sedan kolla på tv. Ha en fin kväll 


Kommentarer
ellen

HERREGUD så söt du är!!! Åh jag dör lite nu. Du var fan en av de finaste människorna jag sett på vääldigt länge! <3

2012-02-27 @ 20:09:52
URL: http://ellenkiara.blogspot.com
linnea

Världens vackraste tjej!!!

Går du ngn behandling nu? Hur går dt för dig?



KRAMAR!

2012-02-28 @ 06:06:40
URL: http://linneahs.wordpress.com
emma

Sjukt fin bild!

2012-02-28 @ 20:59:19
URL: http://deathdealers.blogg.se/
bortavidmolnen

Åh så vacker du är! Så otroligt fantastiskt underbart vacker! <3

2012-03-14 @ 19:54:53
URL: http://bortavidmolnen.blogg.se/
HANNA

shit vad fin du är! och väldigt lik Reese Witherspoon! Blir ju lite avis här, snyggo!

2012-03-26 @ 16:20:59
URL: http://neonregn.blogg.se/
tillfriheten

Åh hittade den här bilden och måste säga VILKEN PANGBRUD! asså verkligen, detta är så värt för dej att jobba tillbaka till! Du ser inte bara frisk ut utan väldigt snygg också! Kram på dej <3

2012-05-22 @ 21:44:16
URL: http://tillfriheten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0