27 Februari!

H-u-v-u-d-v-ä-r-k! Riktigt påfrestande dag på jobbet. Skönt att äntligen ha intagit sin favoritposition - dvs soffläget. Men än är inte jobbdagen slut. Ska precis sätta mig och fixa massa grejer inför vernissagen. Fast det är bara roliga saker.
Har precis ätit middag också. Blev kyckling i sweet chilisås med ris och sallad. Borde ätit liiite mer, det vet jag. Ska därför äta större kvällsmål ikväll tänkte jag. Men jag fegar alltid ur när jag äter mat som jag inte är van vid att äta. Vet inte hur mycket jag ska ta då. Men jag känner i magen att jag kunde ha tagit mer. Så därför ska jag äta något extra gott ikväll. Vad det blir återstår att se.
Hur har er dag varit än så länge? 


Kommentarer
† V K Z

Jobbigt med huvudvärk :( dock har ja de också typ varje dag efter jobbet :/

2012-02-27 @ 19:15:06
URL: http://vikzan.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0