Härlig dag

Väldans aktiv dag idag som sagt. Men nu är jag hemma igen. Jag får alltid panik om jag bara sitter inne när det är fint vädet och det är asjobbigt att vara sån tycker jag. Haha. Men då är det bra att jag brukar jobba på dagarna. Då behöver jag inte känna stress att hitta på något. Men när jag väl var ledig idag så har jag passat på att utnyttja det.
Maten har dock kommit i kläm lite. Tyvärr! Men har försökt att göra det bästa av det ändå. Längtar till den dagen jag kan ta en spontanfika utan att flippa ur. Allt kommer bli så mycket lättare då!
Har ju nämnt förut att jag fasade lite för den här veckan. Men hittils har det gått bra och resten av veckan ser också lovande ut. Jag behöver som sagt mina rutiner och jag har lyckats hålla mig till dom, trots alla omständigheter!
Här kommer lite bilder från dagen. Har ni haft lika fint väder som vi har haft idag?


Dagsfärsk på mig!
Apelsin/kanel/yoghurt
Bild från den härliga promenaden förut idag! 


Kommentarer
Johanna

Hm.. Okej! Jag är verkligen inställd på Nikon eftersom folk säger att dom är bättre men det är väl mer en smak sak! Kram <3

2012-02-28 @ 17:34:30
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se
Emelie

WTF ?! ögonoptikern nästa ;P

2012-02-28 @ 19:08:33
URL: http://hanssonemelie.blogg.se/
linnea

Gud så söt du är! Känner igen mig mycket i det där - dels med tidigare behandling (låter precis som m mig), men även med vikten osv. Det som gör mig lite rädd och osäker - vet inte vart min vikt kommer landa om den får "fritt spelrum", så att säga. Om den ska landa på dess helt naturliga nivå. Har aldrig jhaft ngt högt BMI, men tanken på att det ska landa på ett höge än jag haft tidigare skrämmer mig. Men har insett att det ligger utom min kontroll, att det måste göra det om jag vill bli frisk. Låta kroppen göra sitt, hjälpa den på vägen bara.

Får man fråga vad du har för BMI i dagsläget? Förstår dock om du inte vill svara! Tufft av dig att hålla koll och så själv, väldigt starkt!!! Stort lycka till! VI klarar detta, det får vi se till! KRAM <3

2012-02-28 @ 19:34:56
URL: http://linneahs.wordpress.com
josefine andersson

kul att du är med i 'veckans favorit' :) bara o kika in ikväll och se om det vart du!

PUSS

2012-03-01 @ 15:57:05
URL: http://josefineandersson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0