Jävligt stolt

Vet ni vad jag har gjort? Nåt sjukt. Som jag ALDRIG trodde att jag skulle göra. Jag mailade in en egenanmälan till Mando. Jag pratade med en snäll tjej där på telefon förut idag. Jag grät och grät och hon bad mig att inte tänka efter utan bara skicka in en anmälan. Jag ska förmodligen dit och kolla hur jag mår.  Jag kan välja att avstå från behandling när jag väl vart där och tagit blodprov m.m.
Anledningen till varför jag skickade in en anmälan till dom är pga att jag inte mår bra av det här, men klarar inte av att ta mig upp igen utan att någon sparkar mir i röven. Jag vet att jag mår bättre av att väga mer, men jag vågar inte ta steget dit.
Nåväl. Är jävligt stolt över mig själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0