Ny blogg

Hej på er alla!
Dags för en ny blogg, igen. Den här bloggen kommer i allafall att handla om mig, mina dumma tankar, mitt liv mot en frisk kropp, friska tankar och att finna livsglädjen igen.
Föll in i anorexins klor för ett antal år sedan och lyckades bli fri därifrån. Men nu har jag fallit tillbaka igen. Värre än förra gången. Skillnaden nu är att det inte är någon som vet om det. Hade jag vart på en ätstörningsklinik nu så hade jag fått stå ut med näringsdrycker, matscheman, övervakning och allt vad det hade inneburit och det är därför jag ska försöka fixa detta själv den här gången. Kan man ta sig ur en ätstörning på egen hand? Jag vet inte, men jag ska försöka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0