PaniK!

Kvällsmat eller inte? Skippar jag det så kommer jag vilja skippa mer i morgon. Och ännu mer i övermorgon. Var tvungen att äta lagad mat idag. Något jag har väldigt svårt för. Hade jag inte ätit det så hade jag ätit kvällsmat utan problem. Trots att kalorimängden i den lagade maten jag fick i mig är samma som det jag annars hade ätit istället för middag är ungefär densamma så tar det emot något fruktansvärt. Varför ska varm mat vara svårt?
Ska jag slå anorexian på smällen och äta min kvällsmat? Ååååh. Orkar inte. Pappa snackade med mig förut om min mat. Han mår dåligt av att se min kropp. Han säger att jag MÅSTE upp i vikt innan sommaren då det blir bad, segling och bikini. Han vill inte att jag ska utsättas för blickarna jag kommer få annars.
Jag orkar inte med detta smusslande längre. Jag står inte ut att gå runt med tankarna själv, samtidigt som jag inte vill prata med någon. Vad ska jag göra?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0