17 Juni

Godkväll kära ni!

Vilket äkta, svensk sommarväder det har vart idag. Lite blåst, lite regn, lite sol och sisådär 13 grader. Nu är det bara åskan som saknas. (Fast det fick vi dock igår – lagom tills jag skulle sova). Har fortfarande inte fått den där "sommarkänslan" som jag brukar få varje år. Men det beror nog främst på att jag befinner mig här i Alingsås och inte vid kusten där jag har spenderat alla mina nitton somrar hittils. Men denna sommaren kommer bli lika fin den också – det ska jag se till! :)

Övrigt då?
– Stress inför Kroatien. (Bikini. Fan)
– Baserat på förgående mening så känner jag mig mer pepp på viktuppgång än på länge. (Vill faktiskt kunna fylla ut min vackra, rosa bikini)
– Baserat på förgående mening så har matintaget ökats och skräcken för "att ta för mycket" blåst bort med vinden.  
– Baserat på förgående mening så mår jag bättre för varje dag – trots stressen jag känner. 
– Energin sviker mig och tyckts dock inte visa sig – trots att jag har ökat på maten. (Jävligt störande)

Nu ber magen om påfyllning. Ha en fin kväll. Puss & Kram


Kommentarer
sara

sv: upplagt! :)

ps, kämpa på! våga MER!!

2012-06-17 @ 22:02:37
URL: http://misssteinholtz.blogg.se
L

kämpa! du behöver absolut inte vara rädd att äta för "mycket"
kram

2012-06-18 @ 08:19:53
URL: http://bestigaberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0