Bubbly

Ni vet den där bubblan? It´s back. Känner mig inte som mig själv. Jag känner mig bubblig, grinig, oinspirerad och allmänt borta i huvudet. Kan sitta och prata med folk och komma på mig själv med att vara någon helt annan stans i tankarna. Störande – inte minst för alla andra.
Gårdagen blev hur som helst bra. Studentfirande, god mat (baconlindade dadlar. Jag dooog så goda, iaf själva dadeln) och sedan kvällsjobb, as usual. Blir även kvällsjobb idag, men sedan har jag ledigt i några dagar. Ska bli skönt! :)
Min förbannade mobil har även pajjat. Så ni kan tyvärr inte få några foton från den i dag. Får hoppas att de kan laga den åt mig på Telenor. Annars blir jag ledsen. Nu ska jag färga håret. Hörs lite senare 


Kommentarer
Matilda

Är det du som har tagit bilden? Har sagt det förut, men du tar verkligen jätte fina bilder! :)

2012-06-06 @ 17:30:02
URL: http://jordgubbssaften.blogspot.com
Jen

Vad sägs om lite umgänge snart tjejen? :)

2012-06-06 @ 19:21:10
URL: http://thejenna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0