Födelsedagsfirande

Nyss slutat jobbet och nu är jag hemma men ska snart iväg på födelsedagsfirande. Var bara tvungen att komma hem och få bort stekos-lukten först ;) Tur att jag hade lagt fram kläder som jag ska ha på mig ikväll. Annars hade jag aldrig kommit i tid! 
Har inte bestämt mig för om jag ska med dem ut ikväll eller ej. Men vännen jag ska till bo nära. Så oavsett vad så kommer jag smita hem lite senare för att äta kvällsmat. Känner mig väldigt stolt över det beslutet faktiskt. Och det är ju för min skull! Man får försöka att få ihop allt på ett smidigt sätt – och det verkar jag få ikväll.


Hoppas ni får en mysig lördagskväll och att ni hittar på något spännande. Kanske hörs när jag är hemma för att inta lite fast föda. ;) Puss och Kram!!


Kommentarer
stina

åh vad tunn du är.. :( kämpa på!

2012-06-17 @ 21:41:56
URL: http://stiinam.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0