Let´s go

Nu är jag redo och klar för en heldag på liseberg. Har packat med mellis och andra nödvändigheter som lilla mamma får gå och bära på ;) Inte mer än rätt! Tanken på utmaningar snurrar i huvudet. Popcorn? Godis? (Från min stjärnvinst) höhö eller ska det bli något annat idag? Men utmanar jag inte med något annorlunda mellis så har jag åtminstånde med mig lite annat i beredskap. Bättre att vara väl förberedd :) 
 
 
Har på mig mina nya, luftiga brallor från Indiska idag. Jeans kändes inte så lockande. Nu rullar snart bilen. Hörs sen om jag kommer hem levande. PUSS


Kommentarer
isa

fantastiskt vacker! ha en underbar dag, berätta sen om du vågade åka atmosfear eller vann nån choklad. om du vann kexchoklad, looooova att skicka till mig? ;)

2012-06-21 @ 14:53:28
URL: http://cookiedough.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0