Student

För exakt ett årsedan sprang jag runt i en vit tunn studentklänning och hade en av de bästa dagarna i mitt liv. Champagnefrukost hos mig, utspring i en park bland sisådär alla Alingsåsare, glädjetårar, äkta tårar, skratt, fylla, dans, avsked – och allt avlustades med övernattning på ett hotell. Åh. Man längtar tillbaka en aning.
Jag x 2

Det är mycket som kan hända på ett år som sagt. Och om yttligare ett år ska jag vara den där glada pigga tjejen som jag var, för exakt ett årsedan.
Idag blir det lite studentfirande hos en kusin och ikväll blir det jobb. Vad har ni för helgplaner tro?


Kommentarer
Sara

ge dig attans på att du kommer fixa det. du kan!

2012-06-01 @ 13:13:17
URL: http://misssteinholtz.blogg.se/
Ida

Underbara bilder, och härligt med alla minnen!!

Och visst kan mkt hända på ett år, men du har insikten i det som hänt och är så klok med vad du behöver göra, du har redan kommit en lång bit på förändringen!



Du är så värd att må bra!

Hoppas studentfirandet idag är trevligt! Hoppas solen lyser mer hos dig än här:). Kram

2012-06-01 @ 13:17:10
URL: http://skeptisk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0