Studentfirande

Nu drar jag iväg på studentfirande.


Kommentarer
Anonym

Hur mår du? :(



Jag vill inte på något sätt förolämpa dig, men det ser snarare ut som att du går ner i vikt än att du går upp. Kram <3

2012-06-01 @ 15:38:26
Cecilia

Sv Anonym: Jag mår finfint! Tycker du ? :(

2012-06-01 @ 18:41:15
URL: http://vagenupp.blogg.se/
Ida

Sv; frallor är riktigt lyx, nybakat är aldrig fel! Kanske skulle man skaffa sig en personlig bagare?

Fint att tvätta bil i regn-dubbelt ren då? Hihi. Ja tråkigt för dem som tar studenten i regn, man är ju trots allt ganska mkt ute under dagen. Min student va solen väldigt generös med sina strålar! Vilket va väldigt uppskattat! Men som du skrev, det blir vad man gör det till:)

Har dagen varit bra? Blivit bjuden på någon god studentmat?

Önskar dig en fin fin helg! Kramar

2012-06-01 @ 19:04:39
URL: http://skeptisk.blogg.se/
Anonym

Sv: Ja, jag tycker det faktiskt :( Sen kan det ju vara tex. ljuset som gör att det ser ut så men jag tvivlar.. Man läser ju om hur det går så bra för dig men samtidigt så ser man inte framgången på dina bilder. Man blir lite kluven, om du förstår vad jag menar!

2012-06-04 @ 13:38:48
Cecilia

Sv Anonym: Okaj. Tråkigt att höra att det ser ut så :( Men sen så är det ju så också att de första kilona syns inte på kroppen. Och det är inget bullshit ;) Det sätter sig kring organen och på "insidan" av kroppen. Men JAG vet att det går framåt – och det är det viktigaste :)

2012-06-04 @ 13:52:55
URL: http://vagenupp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0