10 Juni

Godmorgon kära ni! Ska snart sätta mig i bilen med mamma och styra en och en halv timma mot havet. Ska till sommarstugan över dagen och städa och dona i trädgården. (Allt för att inte välkomna söndags-rastlösheten) ;) Ska stanna till i Göttlaborg en snabbis på vägen ut också.
Har precis fyllt på matkistan med massa god frukost och nu ska jag packa ner lite "massäck" som vi ska äta till lunch ute på altanen (om vädret tillåter vill säga). Blir ett ihopplock av gårdagens rester och lite annat smått och gott.
image description
Dagens frulle:
Fil/kvarg med vaniljpulver, färsk ananas, färsk melon, mango dinkelpuffar,
mandlar, pecannötter, russin och branflakes
Två mackor med keso/tomat och skinka/smörgåsgurka
Färsk frukt+grönsaker vid sidan om
Det blev en somrig frukost som intogs den här morgonen. Älskar blandningen av nötter och färsk frukt tillsammans. Krispigt och sött i en guddomlig symbios. ;) Nu är jag mätt och belåten och redo för att damma av hyllor. Men jag misstänker att det kommer bli mammsen som städar och jag som står för matlaganingen. Lite roligare så!
Hoppas ni får en fin söndag. Puss & Kram


Kommentarer
ida

Tur till stugan och havet efter en mättande frukost låter inte alls helt fel! :) Hoppas regnet håller sig borta, annars kan de va helt okej att sitta inne och luncha med smattrande regn som bakgrundsljud! :D



Har du kommit igång med ngn stickning??

2012-06-10 @ 13:24:57
URL: http://skeptisk.blogg.se/
Dedde



Med risk att vara lite tjatig måste jag påminna om

Vilken fantastiskt söt, cool & stark tjej du är!!

(tittar in på din blogg minst en gång per dag! Hah stalker-varning? ;)

Keep up the good work! U go girl!

Puss & kramen :)

2012-06-10 @ 19:32:03
URL: http://deds.blogg.se/
Linnea

du är verkligen en kraftfull själ och du inspirerar mig! måste bara fråga, vanilj pulver är det nått annat eller är det samma som vaniljsocker/vanillinsocker?



Kram och hoppas ni hade mys i sommarstugan =)

2012-06-10 @ 20:01:18
Cecilia

Sv Linnea: Sådant blir jag glad av att höra!! :) Vaniljpulver är i stort sätt bara "mald vaniljstång". Vaniljstång i pulverform vill säga ;) Prova!

2012-06-10 @ 20:07:06
URL: http://vagenupp.blogg.se/
Linnea

Ok tack det ska jag göra =)

2012-06-11 @ 17:12:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0