2 Juni

Godmorgon finisar!
Har inte mycket vettigt att komma med idag. Känner mig allmänt förvirrad och trött. Trött på tider och trött på all planering som jag dagligen måste tänka på. Dock så vet jag att mina tider och maten är min "medicin" för tillfället, så det är något jag helt enkelt måste acceptera. Men det begränsar mig så oerhört mycket – och det stör mig. Det är dock lika bra att gå in och göra detta helhjärtat under en kortare tid så jag snabbare kan bli fri från allt. Slarvar jag med maten/tiderna så kommer det bara ta ännu längre tid innan jag kan slippa tänka på allt vad som har med planering efter mattider att göra.
Anledningen till varför man går på studentfirande ? ;)

Det var som igår. Ja, då var jag tvungen att åka hem tidigare från studentfirandet för att hinna äta min jä*la kvällsmat innan jag begav mig till jobbet. Men jag gjorde det – och det är det viktigaste. Får vara socialt handikappad ett tag framöver helt enkelt ;) De bjöd på väldigt god mat iallafall. Gravad lax, stuvad spenat, färskpotatis, hembakat bröd, sallad med massa gosaker i, kycklingspett, färsk frukt och massa annat gottigt.
Idag blir det sushi med min syster. Hon är ett större sushi-freak än mig (om det nu går). Mysigt ska det iallafall bli. Och idag blir det kvällsjobb igen, liksom resterande sex kommande dagar. Haha. Men trivs som sagt rätt bra med att jobba kväll.
Hoppas ni får en fin lördag


Kommentarer
klara

sv: helst egengjord, annars någon form av crunchy, som egentligen kanske är mer en sorts flingor än müsli. tycker dock att det kan bli lite för sött ibland, har du något tips på goda flingor/müsli? :)

2012-06-02 @ 14:14:34
URL: http://femkopparkaffe.blogg.se/
felicia

sv: jag gillar oxå med stekt köttfärsröra.. och toppa med en klick cantadoost/philadelphiaost går inte av för hackor :D

2012-06-02 @ 14:53:07
URL: http://tkhl.wordpress.com
isa

jag kä'nner precis som du att jag är så förbannat trött på allt planerande och meck, men det är nog sjukdomen som försöker komma på en utväg för att slippa äta. Så kör hårt med dina rutiner och mat. När vi nått normalvikten kan vi börja fundera på flexibiliteten. kram<33

2012-06-02 @ 15:07:04
URL: http://cookiedough.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0