Födelsedagsfirande

Vissa kvällar uppskattar man sin säng+vetekudde lite extra mycket. Ikväll är en sådan kväll. Blev ingen utgång för min del ikväll som ni kanske märker. Men förfesten/födelsedagsfirandet var super. Det bjöds på god plockmat, det spelades beerpong för fulla muggar, dansades, skrattades och pratades. Önskar bara att jag hade lite mer ork till att delta i allt det där jag precis räknade upp, men det kommer väl så småningom I guess.
Kom hem för ett tag sedan och har bara hunnit äta lite kvällsfrukt och nu ligger jag i sängen och inväntar John Blund. Han är mer än välkommen! Hoppas att det blir lika fint väder i morgon föresten. Då blir det utefika för hela slanten.
Visst ser det gott ut?

I morgonbitti ska jag sova uuut. Åtminstånde försöka. Känner att jag kan behöva det. Sov gott alla. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0