Konsten att bära upp en klänning

Lyckades inte riktigt bära upp den där klänningen på samma sätt detta året inser jag. Rätt osmickrande foton, men det är just foton som ger mig små wake up calls. Känner för tusan inte igen mig själv på bilder som tas nu. Är det där verkligen jag? Och ja, det är det ju tydligen. Kan även med stolthet erkänna att jag saknar mina söta små äpplekinder. No doubt!
Nu kurrar magen och det betyder att det behövs påfyllnad till matkistan. Omelett med kalkon, tomat, svamp och lök står på frukostmenyn idag. Och en god macka + apelsin, såklart! Vi hörs lite senare. Idag ska jag se till att det blir en bra dag. 


Kommentarer
Johanna

Då ska du ha som mål att få den klänningen att sitta fint nästa gång! :)

Sv: Jag förstår precis hur du menar, man vill ju klara allt själv.. Detsamma fina du! <3

2012-03-17 @ 11:06:23
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0