Lördag

Vart helt lost i huvudet idag. Känner mig trött och hängig. MEN nu ska vi inte klaga. Haft en helt okej dag trots tungt huvud. (Det är nog tankarna som väger). Blev en fika på stan med lite flickor. Kaffe kan verkligen göra underverk när man är trött. Blev en och annan kopp vill jag lova.
Sedan kom jag hem i tid till middagen. Lax, sparris, potatis, färska champinjoner + en stor sallad. Efter det blev det en tur till mormor och morfar. Råkade få syn på min födelsedagspresent som mormor var i full gång med att tillverka också. Haha. Rosa är allt jag säger. ;) Har även fått gjort en massa till vernissaget. Det tar sin lilla tid, men det ska nog bli bra tillslut! :)
Nu ska jag fixa mig något gott att äta och kolla film! Gör med andra ord inte många knop ikväll. Ha en fin lördagskväll fina ni. 


Kommentarer
Johanna

Gud så god din middag lät!

Sv: Jaa, men med den inställningen så låter det ju toppen bra! :)<3

2012-03-17 @ 20:58:54
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0