Mätt och belåten!

Räkor, macka + apelsin ligger nu och vilar i magen! Plus massor av påskmust. Missbrukar påskmust/julmust. Brukar köpa på mig ett lager innan det tar slut i affärerna så jag har ett par veckor framåt. Det var som pappa när han var liten. Han bunkrade upp med vörtbröd så att det räckte tills nästa jul. Haha. Sååå beroende är dock inte jag!
Denna bilden är tagen på räkornas hem-ö. Dvs Åstol. (En ö precis vid Marstrand.) De har ett rökeri där och röker alla räkor själva. Brukar åka dit på somrarna och äta räkmackor och gå på trubadurkväll. Fysatan va gott!
Sitter nu och fixar det sista med inbjudningskortet för vernissagen. Tror faktiskt att det blir riktigt bra. Och för er som undrar vad det är jag säljer i mitt företag så ser ni svaret nedanför. Med andra ord Canvas-tavlor. :) Den här tavlan har jag fotat och pryder vårt vardagsrum så fint.
Nu är det filmdags! Ha en fin kväll så hörs vi i morgon. 


Kommentarer
Sandra

Vad gott :)

2012-03-01 @ 23:31:56
URL: http://lilleput.blogg.se/
Ca

Skönt :) Jag mår bra måste jag säga. är ju fredag och allt!

Vad har du för helg planer?

2012-03-02 @ 07:48:14
URL: http://enilorac.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0