Säg Cheese

God eftermiddag mina fina!
Precis kommit in efter en liten promenix med en vän och sitter nu och äter lite gott mellis. Det var en bra dag på jobbet idag. Bestämde mig för att sänka axlarna och inse att jag inte är mer än en människa. Och när jag inte har för höga krav på mig själv så slappnar jag av mer och då går allt lite bättre, faktiskt.
Efter jobbet så kom jag hem till ett framdukat middagsbord. Lyxigt! Kycklinggryta med potatis blev det idag. Rackarns gott.
Berättade ju föresten att jag vänjer mig vid ett nytt livsmedel varje vecka. Ett livsmedel som skrämmer eller som jag bara inte har ätit på länge. Har ju kommit in i en rostade-mackor-period nu och som jag sa så får en sådan måltid inte mer än G av mig om mackorna inte har ost på sig. Så vilken livsmedel passar egentligen bättre än just ost den här veckan? Så ikväll kommer mitt kvällsmål få ett VG. Inte illa va?
Nu ska jag göra lite nytta. Dvs städa mitt rum... Vad ska ni göra ikväll ?


Kommentarer
malin magdalena

Sv: Haha jaa visst är det en grym kombination! Smaask :)

2012-03-29 @ 20:24:51
URL: http://malinsetta.blogg.se/
HANNA

re; Jag också! Hatar att äta oliver bara sådär, men i bröd, så sjukt gott!

2012-03-29 @ 20:29:40
URL: http://neonregn.blogg.se/
Jen

Jag brukar köpa en tio procentig ost från billingen eller väntan, ett tips bara :)

2012-03-29 @ 20:47:20
URL: http://thejenna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0