Tavlor

Har ju glömt att visa alla tavlor jag var och hämtade idag som jag ska ha till vernissagen. Samarbetar ju även med ett annat företag lite så de var snälla och sponsrade mig med dessa. Alla foton har jag tagit själv och jag är nog mest nöjd med tavlan på "vägen". Det är även den jag har som header. Fotade den i USA i höstas. I Death Valley :)
Dessa tavlor ska jag ha som visnings-ex på vernissagen för att visa lite olika storlekar man kan välja på. Känns som jag har kommit ett steg längre med företaget nu. Kul!
Har ni någon favorit?


Kommentarer
malin

Fina :D

2012-03-02 @ 18:44:55
URL: http://eightypercent.blogg.se/
Johanna

sv: haha scary! Fina tavlor! Kram <3

2012-03-02 @ 18:45:28
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0